14 תשובות
מה
זה די ברור שהם יגיבו ככה לא?
איך הם פגעו בך אם את זאת שרצית לנתק את הקשר מהם ועשית את זה?
חראות!
פרצוף עצוב ושינו את היחס? לטובה או לרעה?
אם זה לרעה אז זה מוזר כי הם בכל מקרה התייחסו אלייך בזלזול
שואל השאלה:
לא עשיתי להם כלום. אחרי הצבא רציתי לחדש קשר אז "חברה" אחת הבריזה לי 3 פעמים, "חברה" אחרת השפילה אותי בקבוצת וואטספ מול כולם, "חברה" אחרת זלזלה בי, "ידיד" ריכל עליי, קילל אותי להוריד אותי אז חסמתי את כולם בכל מקום ואז הם עשו פרצוף עצוב ושינו את היחס. מה זה אומר?
אנונימית
שואל השאלה:
נראה לי לטובה
אנונימית
מה זה עשו פרצוף עצוב ושינו את היחס
את יכולה להסביר?
שואל השאלה:
אחרי שחסמתי אותם הם העלו פרצוף עצוב וניסו לצלצל אליי אני פשוט לא עניתי מרוב שהייתי פגועה מהם
אנונימית
כנראה שהם שמו לב שאת נפגעת מהם והם רצו להצטער על זה בפנייך וזה לא מוזר .
אבל אם את מרגישה צורך לסלוח להם אחרי מה שהם עשו לך אז תעשי כרצונך❤
אבל לפי דעתי את לא צריכה חברים כאלה
ואת מוזמנת לדבר איתי בפרטי מתי שבא לך, שמחתי לענות❤
שואל השאלה:
זהו לא סלחתי. אבל למה הם רצו שאסלח להם כדי שיוכלו לראות מה אני עושה בחיים שלי?
אנונימית
כי אולי הם הבינו שהם טעו בזה שהם פגעו בך ועכשיו הם כביכול מצטערים על זה
זה לא קשור למה שאת עושה בחיים שלך ,והם גם יכולים להיות צבועים אלייך אז תזהרי חיימוש❤
שואל השאלה:
זהו למה הם רוצים להיות כאלה צבועים אליי?
לא עשיתי להם כלום
אנונימית
כי הם חראות זה למה
עדיף שתהיי באיזור שכן אוהבים אותך ותדעי מי החברים האמיתיים שלך
שואל השאלה:
מה הם לא אוהבים אותי?
אנונימית