15 תשובות
אפשר לראות שיש בעיה ושהם טיפה מנצלים אותך לפי מה שאת מספרת
אני חושבת שאת לא מגזימה , אלא הם
לדעתי זה כן נראה שהם מנצלים את המקום שההורים שלהם לא נמצאים
ניצול מוגזם
מנצלים אותך
אפשר להבין שהם בכלל לא מתייחסים אלייך כשאת נמצאת איתם והם לא רוצים להיפגש אם זה לא בבית שלך בגלל ההורים שלהם..
ניצול.
לגמרי מנצלים החארות
אני לא בטוחה שזה מניצול.. אולי הם מרגישים בנוח לידך.. תנסי לדבר על זה עם אחד מהם בצד
אמה12
זה לא קשור לאיך שהם מרגישים לידה
הם מסכימים להיפגש רק בבית שלה כי הם לא יכולים בבתים שלהם
שנייה איפה הכבוד שלה(הבחורה הזאת איפה!!) גבר זה בסדר לא מצפה כל כך... אבל גם אין לו כבוד בכלל לא
אני חושב שאין להם כבוד כלפייך והם מנצלים אותך כדיי להיות בייחד
ואני לא הייתי עושה את זה בחיים ליד חברים כי זה מוריד ממך והחברה שלך
מה זה לאיפה הגענו שזה לא מפריע לה!
שואל השאלה:
לגבי הכבוד אני לא חושבת שזה קשור ואני יודעת שהם מרגישים נוח לידי אבל יש גבול שהם נראה לי חצו אותו ברגע שהם התחילו לנצל אותי בשביל זה (יש לי בית ריק רוב הזמן) במקום לרצות להיפגש איתי ובאמת לפני שקראתי פה את התגובות חשבתי שאני מגזימה ושהתגובות יהיו תני להם להנות או משהו ואני לא יודעת מה להגיד להם (בינתיים פשוט הפסקתי להזמין אותם) ואם אני אגיד משהו הם בטח יגידו שאני שוב מתחילה דרמה או משהו כזה ואני באמת מנסה להיות הכי מקבלת שיש (בהתחלה הייתה לי בעיה עם זה ששתי החברים הכי טובים שלי הפכו להיות זוג ושאני אהפוך להיות גלגל שלישי) אבל בכל זאת רציתי לתמוך בהם אז התעלמתי כשהם התנשקו במקומות ציבוריים והאמת הגעתי לשלב שלא אכפת לי כבר אבל ברגע שהם התחילו להתמזמז בהגזמה ולגעת אחד בשני (כן כן איפה שאתם חושבים מבחינתם זה בצחוק!!) כל פעם שבאים אליי (ומתעקשים תמיד לבוא אליי הם בעצם מזמינים את עצמם אליי ולא עונים לי אם לא באים אליי) זה כבר לדעתי עבר את הגבול וזה כבר לא צחוקים ואני לא יודעת מה להגיד להם כבר
שואל השאלה:
אני לא יודעת מה לעשות אני עדיין רוצה להיות חברה שלהם ולתמוך בהם אבל איך להראות להם איפה הגבול מבלי לפגוע או לגרום להם לא לרצות להיות איתי
ממש חוצפה מכלפיהם...
דברי איתם תסבירי להם שזה לא מוצא חן בעיניך וזה לא כיף שהם עושים את זה ליידך אם כל הכבוד
וזה לא כיף שאתם באים אליי הביתה בשביל להתמזמז..
לכו לים צאו לסיבוב למסעדה חסר מקומות שאתם יכולים לעשות את זה שם בלי הפרעה?
זה ניצול אבל תקישבי שניה תילכו לאיזה מיסעדה פארק בית של חברה אחרת איתם ותיראי עם הם עושים את זה גם
אחותי זה האמא של הניצולים מה שהם עושיפ פה
לא נשמע שאת מגזימה, תחשבי טוב מה תעשי כי את עלולה לאבד את שניהם..
אני מבחינתי אם גורמים לי להרגיש צלע שלישית הייתי מדברת דוגרי ואם זה היה ממשיך סביר להניח שהייתי מנתקת קשר
שלום לשואלת השאלה היקרה,
לדעתי זה אכן ניצול ולא קנאה. זה קצת לא נעים שהם מתמזמזים ליידך. אני חושבת שפשוט אל תזמיני אותם אלייך הביתה אם הם מתמזמזים אצלך וזה לא נעים לך. ועוד תחשבי שכאשר הם לא באים אלייך הם לא מתנשקים... זה מה שנקרא ניצול חברה. כנראה שהם לא חברים אמיתיים, אני הייתי כותבת להם מכתב - לא בווטסאפ, אלא על גבי נייר. תזמיני אותם לאיזה בית קפה/גלידרייה ותדברי איתם על זה ותתני את המכתב. מקווה שעזרתי:) 3>