לרכישות באינטרנט- עדיף דיירקט בינלאומי או פשוט לקנות ויזה נטענת בדואר? אני בפועלים ולויזה בדואר אני כל הזמן צריכה להעביר
כסף מהחשבון בנק לכרטיס הדואר וזה מעצבן ממש. אשמח לתובנות בתחום. מה עדיף לי? כרגע יש לי דיירקט רגיל של הבנק והוא נראה לי מיותר וחשבתי לשדרג לבינלאומי בשביל רכישות באינטרנט. מה עדיף ומה הכי משתלם?