8 תשובות
אוקיי תרגעי!
לכי להיבדק ומקסימום יעזרו לך עם זה!
קרה לי בעבר, יש רופאים שמתמחים ספציפית בנושא הזה
אולי יש לך אנמיה, זה כן גורם לנשירה באיזשהו מובן, תלוי באותו אחד..
אני לא חושבת שיש לך משהו עד כדי כך.
כדאי לך לפנות לרופא עם החששות האלה ולקבל הפניה לבדיקות דם.
אם יש לך, עדיף למצוא את זה עכשיו.
שואל השאלה:
תודה לכן,
כבר קבעתי תור לעוד חודש כי רק זה היה פנוי אבל אני חוששת שיינשר לי הרבה עד אז.
רציתי להבין אם זה נורמלי ועוד מישהי חוותה את זה או שהחרדה שלי מוצדקת.
אנונימית
^ אני אנמית, אבל לא הייתה לי נשירה מאוד קיצונית.
זה תלוי במי שיש לו.
אולי זה אנמיה ושינויים הורמונליים שקורים אצלך בגוף. אל תדאגי, הכל יהיה בסדר
וואי גם לי יש בזמן האחרון נשירת שיער
נראה לי גם אני אבדוק את זה
צריך לעשות בדיקת דם פשוטה ..