5 תשובות
כן קורה לי מלא
אני לא אבל אני מבינה למה את מתנהגת ככה, זה הגיוני לגמרי
כן..
מבינה את זה לגמרי, זה משנה משהו בקשר.
שואל השאלה:
אני לא משלה . אני תמיד אומרת אבל זה כן יכול להרוס ידידות והקשר ישתנה. בכל זאת גם אם אני אומקת שאני לא בקטע, לא יעבור לו ממני ככ מהר עדיין יש לו רגשות כלפי
אני לא משלה . אני תמיד אומרת אבל זה כן יכול להרוס ידידות והקשר ישתנה. בכל זאת גם אם אני אומקת שאני לא בקטע, לא יעבור לו ממני ככ מהר עדיין יש לו רגשות כלפי
אנונימית
באותו הנושא: