5 תשובות
אני דווקא מבין מאיפה זה בא, יש בסטיפס הרבה הומואים/לסביות/בי/פאן/אנאערף
אנונימי
עצוב שזה מופיע בתגובה בטיקטוק, יש הרבה אנשיפ חשוכים ופרימיטיביים בעולם, אבל למה לצטט את זה פה? זאת מילה שאיו להשתמש בה!
בקושי אני רואה פה להטב
לא, רוב המשתמשים כאן לא הומוסקסואלים, ולא נתקלתי בהתנהגות שכזאת, לכן אני לא מסכים.
השנייה ראיתי את זה ונכנסתי לסטיפס נשבעת