6 תשובות
לא שמתי כלום, גם לא מסקרה
פאונדיישן בשביל להסתיר את הצלקות ופצעי העור ואת הבושות והאכזבות שלי מאחרים
אבל אני גם ככה לא הייתי טובה בזה אז זה גם ככה הראה את כל הדברים האלה
מסקרה זהו כלי נשק שלא השתמשתי בו למלחמה אז
בכיתה ח לא התאפרתי בכלל
בכיתה ח ממש התאפרתי
מסקרה, סומק, מייקאפ, קונסילר הכל אבל לא לבית ספר, אחרי הבית ספר אם הייתי יוצאת הייתי מתאפרת
חח כן וכל החברות שלי יורדות עליי על זה. בדיוק סיימתי ח' וכל השנה הלכתי עם קונסילר, פודרה, סומק, שימר ברונזר מסקרה וגלוס. אני עושה את זה בשביל עצמי לא בשביל מישהו אחר. עכשיו אני שמה פחות כי אין לי כוח להתעסק בזה תקופה כזאת..
אנונימית