4 תשובות
אין מה לעשות. זה לא נעים נכון אבל זה בשביל לעזור ל
זה עד כדי כך נורא, גם אני עשיתי, וזה מציק אבל זה לא משהו מסוכן והחסרונות עולות על היתרונות.
אל תדאגי אני עשיתי ובאמת שאני הכי פחדנית בעולם וזה קצת הציק באותו הרגע אבל איל לזה בכלל השפעה אחרי זה כאילו האי נעימות זה רק ברגע שמכניסים לך את השלום ואפילו לא שניה אחרי אז אל תדאגי
הבדיקה של הגרון זה ממש כלום, אפילו לא היה לי רפלקס הקאה. זה כלום.