17 תשובות
היום היה נוראי
והתקופה האחרונה מצויינת
תודה ששאלת:)
והתקופה האחרונה מצויינת
תודה ששאלת:)
חרא.סבא שלי נפטר ואני מרגישה ככ חרא בחיים האלה):
היום עבר בסדר גמור , קצת מבוזבז כי לא עשיתי כמעט כלום.. התקופה האחרונה קצת קשה כי יש לי חרדת בחינות והתקופת בגרויות מלחיצה אותי קצת.. אבל יהיה בסדר.
תודה ששאלת❤ איך עבר עליך ?
תודה ששאלת❤ איך עבר עליך ?
זוועה, 5 בגרויות בחודש הקרוב+נפלתי היום על שטות גמורה במתמטיקה שתעלה לי ב20 נקודות וכנראה במועד ב'
שלא לדבר שאני מפחדת פחד מוות מהקורונה הזו.
תודה שנתת לי לפרוק :)
שלא לדבר שאני מפחדת פחד מוות מהקורונה הזו.
תודה שנתת לי לפרוק :)
שואל השאלה:
יאיר תמיד יהיו ימים טובים וימים פחות :)
מחר יום חדש❤
יאיר תמיד יהיו ימים טובים וימים פחות :)
מחר יום חדש❤
אנונימית
תודה מתוקה^~^
נראה לי כדאי שתתמקדי באנשים עםהבעיות האמתיות פה למעלה^
נראה לי כדאי שתתמקדי באנשים עםהבעיות האמתיות פה למעלה^
שואל השאלה:
ודיימון אני משתתפת בצערך... אני לא יכולה להבין את רמת הכאב שלך כי זה לא קרה לי אבל אני בטוחה שהוא במקום טוב ודברים ישתפרו אני פה אם תרצי לשתף
ודיימון אני משתתפת בצערך... אני לא יכולה להבין את רמת הכאב שלך כי זה לא קרה לי אבל אני בטוחה שהוא במקום טוב ודברים ישתפרו אני פה אם תרצי לשתף
אנונימית
משעמם לי יצאתי חודש מהבית
^^תודה רבה ❤
שואל השאלה:
i am alive
מאחלת לך בהצלחה לעבור את זה ושתצליח :)
ואצלי לא משו... עברתי הרבה בתקופה האחרונה שכבר נהיו לי כאבים פיזיים בגוף בגלל שקשה לי והנפש שלי עייפה אבל אני מאמינה שהסוף יהיה טוב תודה ששאלת❤
i am alive
מאחלת לך בהצלחה לעבור את זה ושתצליח :)
ואצלי לא משו... עברתי הרבה בתקופה האחרונה שכבר נהיו לי כאבים פיזיים בגוף בגלל שקשה לי והנפש שלי עייפה אבל אני מאמינה שהסוף יהיה טוב תודה ששאלת❤
אנונימית
שואל השאלה:
אליזבת נשמע מלחיץ 5 בגרויות בחודש חחח פרשתי מלימודים בתיכון בגלל דיכאון אז אני לא אבין את זה אבל אני בטוחה שתעברי את זה וגם אם נכשלת במתמטיקה זה לא יהרוס לך שום דבר בחיים :) ובכיף❤
ואין מה לפחד מהקורונה רק לשמור על עצמך
הייתי חולה בקורונה וזה לא כזה נורא זה עבר מהר
אליזבת נשמע מלחיץ 5 בגרויות בחודש חחח פרשתי מלימודים בתיכון בגלל דיכאון אז אני לא אבין את זה אבל אני בטוחה שתעברי את זה וגם אם נכשלת במתמטיקה זה לא יהרוס לך שום דבר בחיים :) ובכיף❤
ואין מה לפחד מהקורונה רק לשמור על עצמך
הייתי חולה בקורונה וזה לא כזה נורא זה עבר מהר
אנונימית
תודה מהממת❤
שואלת השאלה^
תנסי אולי ללכת לספא או למשהו מרגיע אחר, זה עושה טוב גם לגוף וגם לנפש. זה אומנם לא יעזור להשכיח את מה שעבר אבל זה ייתן הסחת דעת קטנה. מקווה שמעכשיו והלאה הכל יהיה לך יותר טוב.
שואלת השאלה^
תנסי אולי ללכת לספא או למשהו מרגיע אחר, זה עושה טוב גם לגוף וגם לנפש. זה אומנם לא יעזור להשכיח את מה שעבר אבל זה ייתן הסחת דעת קטנה. מקווה שמעכשיו והלאה הכל יהיה לך יותר טוב.
שואל השאלה:
אנונימי אם אתה מרגיש בודד תפנה לילד ותדבר איתו רק ששניכם לבד ככה תוכל להכיר אותו יותר וליצור לך חברים חדשים אמיתיים.
ולגבי אמא שלך אני ממש מזדהה איתך אמא שלי בדיוק אותו הדבר גם בקטע של במשקל (אני רזה מידי שזה הפוך ממך) וגם בקטע של האחים בול אותו דבר אז אני ממש יכולה להבין אותך וקשה להתמןדד עם זה.. אני מבליגה את זה ולא נותת לזה לעצבן או להוריד אותי
אנונימי אם אתה מרגיש בודד תפנה לילד ותדבר איתו רק ששניכם לבד ככה תוכל להכיר אותו יותר וליצור לך חברים חדשים אמיתיים.
ולגבי אמא שלך אני ממש מזדהה איתך אמא שלי בדיוק אותו הדבר גם בקטע של במשקל (אני רזה מידי שזה הפוך ממך) וגם בקטע של האחים בול אותו דבר אז אני ממש יכולה להבין אותך וקשה להתמןדד עם זה.. אני מבליגה את זה ולא נותת לזה לעצבן או להוריד אותי
אנונימית
שואל השאלה:
i am alive תודה על הדאגה אבל זה יותר מזה אני מתחילה טיפול בכדורים כי יש לי דה ריאליזציה, דיכאון וחרדות שנבעו מתקיפות מיניות ולפני כמה ימים אנסו אותי שזה מה ששבר אותי ואני מרגישה תקועה בתוך גוף זר ושאני צופה על החיים מהצד פשוט מרגישה מתה ומרוב שהדחקתי את הכאב הנפשי הגוף הוציא את זה בכאבים פיזיים בגוף אבל אני לא רוצה לוותר אז אני אנסה את כל הטיפולים כדי להיות הילדה השמחה שהייתי פעם
i am alive תודה על הדאגה אבל זה יותר מזה אני מתחילה טיפול בכדורים כי יש לי דה ריאליזציה, דיכאון וחרדות שנבעו מתקיפות מיניות ולפני כמה ימים אנסו אותי שזה מה ששבר אותי ואני מרגישה תקועה בתוך גוף זר ושאני צופה על החיים מהצד פשוט מרגישה מתה ומרוב שהדחקתי את הכאב הנפשי הגוף הוציא את זה בכאבים פיזיים בגוף אבל אני לא רוצה לוותר אז אני אנסה את כל הטיפולים כדי להיות הילדה השמחה שהייתי פעם
אנונימית
אמאלה את מדהימה❤
שברת אותי.
קשה להאמין שיש אנשים כמוך שלוקחים את זה ומנסים לטפל בזה כדי לא לפגוע בעצמם.
תהיי חזקה, אין לי עוד מה להגיד כי באלי לבכות,
לי קשה לקרוא את זה אז אני לא רוצה לדמיין מה עובר עלייך):
שברת אותי.
קשה להאמין שיש אנשים כמוך שלוקחים את זה ומנסים לטפל בזה כדי לא לפגוע בעצמם.
תהיי חזקה, אין לי עוד מה להגיד כי באלי לבכות,
לי קשה לקרוא את זה אז אני לא רוצה לדמיין מה עובר עלייך):
שואל השאלה:
תודה❤
תודה❤
אנונימית
היו כמה רגעים טובים אבל בתכלס היה חרא נוראי של תקופה..
ולפעמים אני מרגישה שזה רק הולך ומחמיר...
ולפעמים אני מרגישה שזה רק הולך ומחמיר...