7 תשובות
שואל השאלה:
אוף נו כן אבל זה עוזר לי לא לחשוב על אוכל
אנונימית
בעתיד זה יעשה לך נזק רציני בלסת וחבל. תנסי כל פעם להפחית קצת עד שכבר תתרגלי לא ללעוס כמעט בכלל
10 ביום? לדעתי זה ממש מוגזם ובלי קשר זה עושה נזק ללסת כשלועסים יתר על המידה
תנסי להוריד לאט לאט לחמש ביום , ארבע, לא צריך להפסיק לגמרי ... פשוט להפחית
אני יכולה לחיות על מסטיקים אבל יש לי חרדת רוםאי שיניים אז מנסה להפחית
אני גם ככה זה לא נראה לי נורא אבל ממה שאמרו לי זה גורם לרעב כי את תמיד מעסיקה את הפה שלך והקיבה שלך מחכה למזון שלא מגיע
חשוב לא לאכול על קיבה ריקה. מסטיקים בטווח שעות שאחרי ארוחה, זה סבבה. אבל אחרת הגוף שלך מרגיש שאת לועסת ומערכת העיכול שלך מתכוננת לאוכל וזה מזיק לו קיצר.
בלי קשר מומלץ להפחית כי זה שוחק את הסחוס בלסת. יש לי חברה שאסור לה עכשיו בגלל זה בכלל מסטיקים.