8 תשובות
אם זה פוגע אז זה פוגע בך כל מה שאת יכולה כדי להפסיק את זה הוא להגיד לחברה שלך שזה פוגע בך והיא תבין אותך ותפסיק
להיפרד ממנה לעזאזל
אם דיברת איתה על זה והיא לא הקשיבה אז זאת בעיה
זאת לא מישהי שצריכה להיות עם תג שם שכתוב עליו "חברה"
אם באמת היה לה אכפת היא הייתה מפסיקה
את לא צריכה להסתובב עם אנשים כאלה בכלל
אם דיברת איתה על זה והיא לא הקשיבה אז זאת בעיה
זאת לא מישהי שצריכה להיות עם תג שם שכתוב עליו "חברה"
אם באמת היה לה אכפת היא הייתה מפסיקה
את לא צריכה להסתובב עם אנשים כאלה בכלל
תדברי איתה, תגידי לה איך את מרגישה כשהיא משפילה אותך, ושזה לא נעים לך.
ועוד משהו - זאת לא חברה, חברה לא אמורה להשפיל חברה, אם היא תמשיך לדעתי תנתקי איתה קשר או שתתרחקי ממנה.
ועוד משהו - זאת לא חברה, חברה לא אמורה להשפיל חברה, אם היא תמשיך לדעתי תנתקי איתה קשר או שתתרחקי ממנה.
dump that bitch
שואל השאלה:
היא חושבת שזה מצחיק היא לא רואה את זה בתור נקודה להשפיל
היא חושבת שזה מצחיק היא לא רואה את זה בתור נקודה להשפיל
אנונימית
תסבירי לה שזה משפיל ופוגע בך
איזה מן חברה רוצה להשפיל חברה אחרת? רק צבועות
שחנש
באותו הנושא: