10 תשובות
את, זה שלך. תגידי לה שיש לג'ל הזה מטרה מסוימת והיא מבזבזת לך אותו
שואל השאלה:
אאהה לפחות מישהו מביןן >_<
אאהה לפחות מישהו מביןן >_<
אנונימית
היא צודקת
אנונימית
שואל השאלה:
אפשר לפחות להסביר למה?
אפשר לפחות להסביר למה?
אנונימית
זאת אמא שלך תכבדי אותה זה רק עשרים שקל וגם היא שלמה לך... אני הייתי מביא לאמא שלי ועם הכסף קונה חדש
שואל השאלה:
היא לא שילמה לי זה כסף שלי
היא לא שילמה לי זה כסף שלי
אנונימית
שואל השאלה:
לפחות תענו לי למה שאני עונה לכם :(
לפחות תענו לי למה שאני עונה לכם :(
אנונימית
אוקיי אז את טועה במצב הזה ואת יוצאת ממש אנוכית ואני אסביר למה,
.
.
.
.
זו פאקינג אמא שלך היא השקיעה בך את כל מה שיש לה, היא השקיעה בך המון כסף והמון מאמץ, אז דבר ראשון אני מבין את הצד שלך אבל זה לא שהיא ביקשה להשתמש מהכסף שלך היא הציעה 10 שקל ואת קנית את זה ב14, היא לא ביקשה לקחת הכל ב10 שקל היא ביקשה שתחלקו.
אז לדעתי את צריכה לבוא אליה ולהצטער על המעשה המטומטם ולהגיד לה שאין לך בעיה שתחלקו תמורת עשר שקל אבל שתשתדל להשתמש בקצת כי את רוצה לעשות עם זה משהו
.
.
.
.
זו פאקינג אמא שלך היא השקיעה בך את כל מה שיש לה, היא השקיעה בך המון כסף והמון מאמץ, אז דבר ראשון אני מבין את הצד שלך אבל זה לא שהיא ביקשה להשתמש מהכסף שלך היא הציעה 10 שקל ואת קנית את זה ב14, היא לא ביקשה לקחת הכל ב10 שקל היא ביקשה שתחלקו.
אז לדעתי את צריכה לבוא אליה ולהצטער על המעשה המטומטם ולהגיד לה שאין לך בעיה שתחלקו תמורת עשר שקל אבל שתשתדל להשתמש בקצת כי את רוצה לעשות עם זה משהו
שואל השאלה:
אני מניחה שאתה צודק, אני מצטערת...
אני מניחה שאתה צודק, אני מצטערת...
אנונימית
הכל בסדר מצטער אם יצאתי קצת מאשים אותך וכועס בתגובה (;