6 תשובות
מתאים לכולן
אוברסייז בכללי לבנות זה הדבר הכי חמוד שנמצא על העולם הזה
מתאים, אני תמיד שמה אני מתה על זה
לכולן
כן. הכי יפהה לדעתי
כמובן מתאים, אם תשאלי אותי אפילו יותר מתאים לבנות רזות (אבל עדיין מתאים לכולן)..
זה פשוט נראה עליהן נורא מחמיא וחמוד :)