9 תשובות
זה טעם נרכש אם אתה שותה פעם ראשונה אז תשתה בכמויות קטנה שתוכל לכתמודד עם זה ולדעתי לא יותר מ3 כוסות גג
ברגע דתתחיל לקבל כאב ראש קל וקצת סחרחורת תדע שזה הזמן להפסיק
שואל השאלה:
ואחרי כמה זמן עוברת הסטלה?
זה מאוד תלוי לפי כמה שאת שותה אם תישתי הרבה הסטלה תיהיה יותר ארוכה ואם זה הפעם הראשונה שלך אז את תהיי בסטלה מממש קמת וודקה
והטעם של זה דווקא נחמד
ואם את רוצה להתנשק איתו ואין לך אומץ תישתי הרבה ואז יהיה לך יותר מידי אומץ
זה תלוי במבנה גוף,חילוף חומרים
זה שונה מאדם לאדם
אם תפסיק לשתות כשתרגיש כבר כאב ראש אז זה עדיין יהיה סטלה ברמה קלה בוא נגיד אני מניח שיעבר משהו כמו חצי שעה עד שעה עד שתעבור לך ההרגשה
רק תשים לב לא לנהוג כי עדיין יהיה לך אלכוהול בדם
רק אומר שכל מה שאני רושם לך זה מניסיון אישי שלי, אז זה לא קבוע ותעשה לעצמך חשבון של כמה לשתות ומתי להפסיק
שיהיה לך בכיף
את חייבת לספר לי באיזה לופט מותר להכניס שתייה
שמעי תאכלי פחמימות כמו פסטה, פיצה, לחם, המבורגר וכאלה.. עד שתהיי שבעה 100%!
אחכ תשתי לאט לאט.. תשתי נניח כוס לאט ואז תחכי קצת תבדקי אם קיבלת ראש, אם לא אז תשתי עוד אבל לאט. ותחכי
כשאת שותה הלחץ יורד, את עם פחות פילטרים וחומות עלייך. הטאקט יורד.. את על בטוח תצליחי להתנשק איתן היום
אינדיבידואלי...
כל עוד בחיים לא שתית אז אל תזדרזי לשתות הרבה כי אין לך מושג איך הגוף שלך ספציפית יגיב לאלכוהול, אצל כל אחד האלכוהול מתנהג אחרת בתוך הגוף.
תתחילי בדרינק אחד או שוט אחד, חכי רבע שעה ככה ותראי איך זה משפיע, תשתי מים בין לבין ואל תבואי על בטן ריקה.
תתנהגי בחוכמה לפני שיקרו דברים שתתחרטי עליהם.
לגבי הטעם,כשזה מעורבב זה לא כזה מר ונותן טעם קצת מעקצץ וספייסי לשתייה, אני פחות אוהבת לערבב עם אקסל כי אני פשוט שונאת אקסל/רדבול/בלו ואת כל המשקאות אנרגיה כי זה לא טעים לי, אז תטעמי אולי את תאהבי, טעם נרכש.
אפשר גם לערבב עם עוד דברים,לי ספציפית טעים לימונענע או שוואפס.
לגבי אורך הסטלה - תהליך ההתפכחות משתנה אצל כל אחד,תלוי בכמה שתית,מה חוזק הסטלה ואם שתית מים בין לבין.
על מנת לקצר את הסטלה,ממליצה ללכת לשירותים *המון*, את כנראה גם ככה תרגישי שאת צריכה ללכת לשירותים לא מעט כי האלכוהול משתן בטירוף,אז תוציאי פשוט הכל החוצה והאלכוהול כבר ייצא לאט לאט בשתן.
חוץ מזה ממליצה על שינה טובה שתעזור לריכוך ההנגאובר והתפכחות.
תהיי זהירה ותהני:)