10 תשובות
שיט
אתה מדבר על עצמך כאילו?
אנונימית
נראה לי שאתה מדבר על עצמך
גם לי יש שטויות בביו זה נחמד
אנונימית בהחלט צודקת
תמיכה נשית חח
אתה מדבר על עצמך סתכל תביו שלך אתה בן 100 ותראה אותי ילדה בת 13 יש לי בביו כמה אימוגים מסכנים.
אל תכליל
תמיכה נשית חח
אתה מדבר על עצמך סתכל תביו שלך אתה בן 100 ותראה אותי ילדה בת 13 יש לי בביו כמה אימוגים מסכנים.
אל תכליל
שואל השאלה:
אני? מה פתאום!
אני? מה פתאום!
אהה בואנה, לא כל הקטינים פה כאלה מה אתה מכליל
בגלל זה הביו שלי הוא hi
צריך שאחד מהקריטריונים להיצטרפות לסטיפס זה לא להיות מתפתח או סלאש אתאיסט
חחח אתה מדבר על עצמך
באותו הנושא: