9 תשובות
אלא אם כן מישהו מזייף את זה בשביל קצת תשומת לב :) קרה
תלוי עד כמה שיכורים
זה לא שלא שולטים פשוט לא חושבים עושים דברים בלי באמת לחשוב על השלכות
לדעתי אפשר לשלוט פשוט תלוי עד כמה אתה רוצה
תלוי מה הרמה
לרוב יש פגיעה ביכולת השיפוט ובקואורדינציה
לרוב יש פגיעה ביכולת השיפוט ובקואורדינציה
ככה ככה קשה יותר לשלוט זה שאתה כן מודע אבל קשה להתנגד או להחליט החלטה נכונה ואתה מתגלגל
שמעי יש המון הודעות ששלחתי שאני מובכת מלהסתכל עליהן עד עכשיו
ובאמת שגם שיווי משקל וזה את מאבדת הכל
ובאמת שגם שיווי משקל וזה את מאבדת הכל
את כן שולטת,פשוט שיקול הדעת שלך טיפה נדפק מזה ככה שאת פשוט נותנת לעצמך קצת יותר לעשות החלטות שגויות.
תלוי כמה שתית אם זה בקטנה בטח שתשלטי אבל אם זה ברמה מוגזמת אז נחשי לבד
באותו הנושא: