3 תשובות
אני לא מבינה בכל זה אבל אני מקווה שיעבור לך בשלום ויביה בסדר!
תקשיבי אני מכירה את הלחץ הזה של לפני רופא שיניים גם אני כזאת את פשוט צריכה לנסות להרגע קצת
אני לא מבינה בזה ככ אבל אני מבטיחה שיהיה בסדר אחרי הכל זה יהיה רק לטובתך וכבר אחרי זה לא יכאב לך
בהצלחה(:
הכל יהיה בסדר מתוקה תנשמי עמוק ותחשבי על דברים טובים
כשאני הייתי אצל רופא שיניים אני ביקשתי לשים אוזניות עם מוזיקה ואשכרה נתנו לי תנסי גם את תשאלי את הרופא או רופאה אם את יכולה כי מוזיקה זה החיים וזה מרגיע בטירוף