4 תשובות
תשכחי ממנו, הוא גם ידיד שלך וגם גר בארץ אחרת זה לא הולך לעבוד את סתם תתבאסי
לדעתי וותרי על זה אבל לא בגלל שאני מזלזלת בגלל שמגיע לך מישהו נגיש יותר שיהיה שם בשבילך
שואל השאלה:
אני ממש רוצה להגיד לו את זה
אני עוד שנייה מתפוצצת
אני ממש רוצה להגיד לו את זה
אני עוד שנייה מתפוצצת
אנונימית
תקשיבי כמו שאמרו מעליי תשכחי ממנו אבל אם את ממש ממש רוצה את יכולה לנסות לדבר איתו ולומר לו לבוא לארץ אבל באמת שעל תצפי ליותר מידי
באותו הנושא: