6 תשובות
לא אני :)
לא נעים לי להגיד אבל אני...
אם ידידה שלי תבגוד בי אני אתחיל להיות נואש לזה חחח
עצוב להגיד אבל אני :(
לא יודע מזה נואש אבל ממש רוצה זוגיות
לא נואש אבל...
באותו הנושא: