4 תשובות
היי, אל תתני לה להוריד אותך!
גם לי אין הרבה ביטחון עצמי, אבל לאט לאט עם הזמן תתחילי לבנות לעצמך ביטחון עצמי והכל יהיה בסדר:)
גם לי אין הרבה ביטחון עצמי, אבל לאט לאט עם הזמן תתחילי לבנות לעצמך ביטחון עצמי והכל יהיה בסדר:)
שכלום לא יוריד לך תביטחון תגידי לעצמך שאת יפה כמו שאת ואפחד לא יותר טוב ממך וששום דבר לא יוריד לך שימי על זה פס אם את רוצה לספר על זה בכיף אעזור לך להתמודד עם זה
בנוסף עם זה כול כך מפריע תפתרי את זה
היום להכול יש טיפולים
בנוסף עם זה כול כך מפריע תפתרי את זה
היום להכול יש טיפולים
היי אל תבכי אני בטוחה שאת מהממת כמו שאת ואל תתני לאף אחד להוריד אותך כי הם לא שווים אותך והם אף פעם לא היו ❤❤❤
קודם כל מבינה אותך, כי גם אני עברתי ועובאת את זה המון ואני כבר די מבוגרת.. בכל אופן תמיד תזכירי לעצמך שלא משנה מה אומרים, הכל דעות של אנשים ולאנשים תמיד יהיה מה לומר אז חבל להתרגש. אני מאמינה בך. אל תתני לשום דבר להטריד לך את הביטחון
אנונימית