8 תשובות
נראה לי פינלנד
כל מדינה בעולם המערבי המודרני היא חברה לא שוויונית שנשלטת על ידי בילי הון
צפון אירופה זה המקום היחיד שזה פחות מורגש בו. את מוזמנת לחפש מדינות מתפתחות שמקיימות את התנאים, אבל יש לי הרגשה שזה עוד פחות אפשרי
אולי במקום להלחם באוליגרכים תנסי להיות אוליגרכית
אנונימי
לא מכיר כל כך את פורטוגל, אבל יש תמונה שנשיא פורטוגל עושה קניות בסופרמרקט
סקנדינביות למיניהן
שואל השאלה:
אני אלרגית לדגים וזה לרוב מה שהם אוכלים אז לא תודה
אנונימית
כל פוליטיקאי בכל מקום שתלכי הוא מושחת, כי לכולם יש את האינטרסים שלהם. אין לך באמת לאן להתחמק