5 תשובות
מחבר טוב, עןבר בסוף אבל לוקח זמן
וואו זה קשה אבל עברתי יותר מ-10 כאלה ועכשיי אני רווקה ואני גאה בזה (זה משחרר)
זה עובר בובי אני מבטיחה❤
הזמן עושה את שלו צריך מישהי/מישהו חדש/ה רק שקשה למצוא בימינו
כן, פרידה נוראית בהודעה, אבל בסוף הייתי בסדר :)
הכל עובר בסוף
הכל עובר בסוף
באותו הנושא: