3 תשובות
זה לא נשמע שאת מאוהבת
אז ככה, אם הייתי במצב שלך הייתי נותן לו עוד קצת זמן להיות איתך עד שתגיעו לחודשיים במקסימום, רק אז תוכלי להבהיר לעצמך אם את מעוניינת בקשר שלך איתו, או שאת מעדיפה לסגור את זה שמה, הוא היה מאוהב בך קשות ואת צריכה לדעת שהוא יעשה הכל בשבילך, תנסי לראות, אולי תבנה מזה אהבה, רק תצטרכי לחכות והזמן יעשה את שלו, בהצלחה במערכת היחסים!
זה לא נשמע כמו התאהבות ואני הייתי מציעה לחתוך את זה כמה שיותר מהר כדי לפגוע כמה שפחות
באותו הנושא: