12 תשובות
לא מה היא העלתה?
אנונימית
כןכןכןכןכן קקה אחת
נו מה היא העלתה
כן.. יאללה גם כן
מה היא העלתה?
אנונימית
לא
אנונימית
דווקא אהבתי את השירים שלה אבל כמו דואה ג'יפה לעשות דליט
*אימוג'י שמגלגל עיניים* יש לה דעה משלה מותר לה, שוב למטבע הזה יש שני צדדים ואני בספק שכל הנוכחות יודעות מה קורה לנוער פלסטיני מעבר לגדר כך שאת הצד השני לא בטוח שאתן יודעות, קל לשפוט
^^בוכהה דואה ג'יפהה אהבתי
מי מכיר אותה בכלל אחי
^תכלס
וואלה לא כח היא אף פעם לא עניינה אותי יותר מדי
אל תבזבזו זמן ודמעות על לוחמי נפש בשקל וחצי שחושבים שהם מבינים משהו כי הם שרו להיט אחד
אל תבזבזו זמן ודמעות על לוחמי נפש בשקל וחצי שחושבים שהם מבינים משהו כי הם שרו להיט אחד
אנונימית
באותו הנושא: