14 תשובות
הלכתי כבר
אני הולך לים
הולכת בכל הכוח
כבר הלכתי
שואל השאלה:
אנונימית
כולנו :(
אנונימית
כולנו :(
אנונימית
ממש לא כולנו
וואלה לא
כן וכבר הלכתי
לא
עזבי קורונה אני שונאת תגוף שלי (;
אנונימית
כן כבר הלכתי
בטח שכן
כן כבר הלכתי
אולי לים אבל לא לבריכה, ממש מסוכן המצב עכשיו.
באותו הנושא: