12 תשובות
כן דואר ישראל על הפנים
כן לי לקח בסביבות ה3 שבועות עם הקורונה
^זה לא מגיע לדואר ישראל זה מגיע לנקודת איסוף
אה שיט קבלו ביטול
שואל השאלה:
אוף
אוף
אנונימית
שואל השאלה:
שמעתי מישהי שהגיע לה תוך פחות משבוע
שמעתי מישהי שהגיע לה תוך פחות משבוע
אנונימית
כן זה קורה זה תלוי בעומס שיש להם באותו רגע אבל אל תדאגי זה יגיע
כבר הגיע? והגיוני לגמרי
שואל השאלה:
הגיע לי אתמול או לפני יומיים^
הגיע לי אתמול או לפני יומיים^
אנונימית
כן, יש עומסים ובתכלס זה אמור להגיע תוך חודש
יש גם איזה משהו של אקספרס
יש גם איזה משהו של אקספרס
כן, יכול להיות שהמשלוח ייתעכב, אבל אני מניחה שהוא יגיע
הגיוני.
באותו הנושא: