12 תשובות
כן דואר ישראל על הפנים
כן לי לקח בסביבות ה3 שבועות עם הקורונה
^זה לא מגיע לדואר ישראל זה מגיע לנקודת איסוף
אה שיט קבלו ביטול
שואל השאלה:
אוף
אנונימית
שואל השאלה:
שמעתי מישהי שהגיע לה תוך פחות משבוע
אנונימית
כן זה קורה זה תלוי בעומס שיש להם באותו רגע אבל אל תדאגי זה יגיע
כן, יש עומסים ובתכלס זה אמור להגיע תוך חודש
יש גם איזה משהו של אקספרס
שואל השאלה:
הגיע לי אתמול או לפני יומיים^
אנונימית
כן, יכול להיות שהמשלוח ייתעכב, אבל אני מניחה שהוא יגיע
כבר הגיע? והגיוני לגמרי