12 תשובות
כן דואר ישראל על הפנים
כן לי לקח בסביבות ה3 שבועות עם הקורונה
^זה לא מגיע לדואר ישראל זה מגיע לנקודת איסוף
אה שיט קבלו ביטול
שואל השאלה:
אוף
אנונימית
שואל השאלה:
שמעתי מישהי שהגיע לה תוך פחות משבוע
אנונימית
כן זה קורה זה תלוי בעומס שיש להם באותו רגע אבל אל תדאגי זה יגיע
כבר הגיע? והגיוני לגמרי
שואל השאלה:
הגיע לי אתמול או לפני יומיים^
אנונימית
כן, יש עומסים ובתכלס זה אמור להגיע תוך חודש
יש גם איזה משהו של אקספרס
כן, יכול להיות שהמשלוח ייתעכב, אבל אני מניחה שהוא יגיע