התחברות
הרשמה
משפיל לעלות לסטורי את הדבר הזה של תשאלן שאלות?
5 ביולי 2020, 19:37
אינסטגרם
4 תשובות
ממש לא
זה מגניב
א
אהבת חינם תנצח
לא
ל
ליקריץ_
כן
צ
צוקו
מה לא זה כיף
ח
חרדתית
באותו הנושא:
פדיחה לעלות דבר כזה לסטורי?
פאדיחה לעלות דבר כזה לסטורי?
אתם כאלה שכל הזמן מחפשים מה לעלות לסטורי ומעלים כל דבר שאתם עושים בסוף וזה?
אני תמיד רואה שבנות מעלות לסטורי שהם מדברים עם מישהו כמו שעה, אל מה הם מדברים?
לעלות לסטורי או להעלות לסטורי ?
זה משפיל לעלות לסטורי בסוף ז תחזירו ריפלי גם כאלה שאני לא מכירה או פשוט לעלות לקלוז תחזירו ריפלי
חבר שלי לא בחור שאוהב לעלות דברים לסטורי באינסטגרם (אבל הוא כן משתמש באינסטגרם)
זה מושפל לעלות לסטורי " מישהו לדבר?"
אלו דברים אני יכולה לעלות לסטורי כדי שיוציאו אותי פרחה?
לא מכבד לעלות דברים עכשיו לסטורי שלא קשורים ליום הזיכרון?
אין לי מה לעלות לסטורי (הוא כמעט ריק וחוזר על אותם דברים...) ויורד הצופים מפעם לפעם...