7 תשובות
תנסי לחשוב עם מי היה לך יותר טוב
ואם להיות איתו בזוגיות יעשה לך טוב
ואם להיות איתו בזוגיות יעשה לך טוב
שואל השאלה:
עם שניהם היה לי טוב מבחינת זוגית,
הלך יותר טוב והרבה יותר זמן עם הידיד הכי טוב אבל עם שניהם היה לי טוב
עם שניהם היה לי טוב מבחינת זוגית,
הלך יותר טוב והרבה יותר זמן עם הידיד הכי טוב אבל עם שניהם היה לי טוב
אנונימית
אני חושב שאם את מתחרטת שנפרדתם ואת בטוחה שהסיבה לפרידה לא תחזור על עצמה כדאי לך לדבר עם הידיד שלך
יש לה 2
טוב, אני לא מבין בדברי כאלה
כאילו היתה סיבה שנפרדתם אז אל תחזרו ואם חוזרת אס על מי שהתגעכעת יותר
כאילו היתה סיבה שנפרדתם אז אל תחזרו ואם חוזרת אס על מי שהתגעכעת יותר
שואל השאלה:
קודם כל, נפרדנו מסיבות כאלה ואחרות , עבר בערך חצי שנה או טיפה יותר מאז שאני והידיד הכי טוב שלי נפרדנו
ומשהו כמו שנתיים או שנה ו8 חודשים מאז שאני והידיד הטוב נפרדנו
ואני יותר מ-13
קודם כל, נפרדנו מסיבות כאלה ואחרות , עבר בערך חצי שנה או טיפה יותר מאז שאני והידיד הכי טוב שלי נפרדנו
ומשהו כמו שנתיים או שנה ו8 חודשים מאז שאני והידיד הטוב נפרדנו
ואני יותר מ-13
אנונימית
אז למה נפרדת מהם ? אה ואם את בת פחות מ13 אז זה שאלה שלא אמורים לענות עליה !
כי אין לך באמת 2 ארסים בגיל הזה :)
כי אין לך באמת 2 ארסים בגיל הזה :)
באותו הנושא: