6 תשובות
לא שואלת שאלות כאלה אבל אני לגמרי מסכימה איתך!
אוי ואבוי באמת נראה לך שאני אישית לפחות אשנה משהו בי בגלל שמישהו בסטיםס אמר שזה מוריד נו באמת ואני לא שואלת את סוג השאלות האלה אז..
מסכים איתך, ומחזק.
בתכלס מי ששואל את השאלות כנראה באמת רוצה לדעת מה חושבים על זה, אבל לדעתי לא שווה עכשיו להפסיק בגלל שאנשים אנונימים אמרו ככה וככה, לדוגמא אני אוהבת: "לשחק במחשב" (סתם דוגמא) מוריד? אם יכתבו לה : כן. והיא אשכרה תפסיק לשחק, והיא אוהבת את זה- זה טמטום.
אבל בכללי ובתכלס השאלות האלו כן רלוונטיות ודיי חשובות, אנשים ששואלים את זה רוצים לדעת מה הם חושבים על מה שהם עושים (כפי שהזכרת:תחביבים וכו'...) אז כן אפשר לתת חוות דעת- זה לא הכי גרוע.
אבל אשכרה לשנות את מה שאתה אוהב לעשות בגלל שמישהו רשם, זה כבר שיקול דעת של כל אחד.
בתכלס מי ששואל את השאלות כנראה באמת רוצה לדעת מה חושבים על זה, אבל לדעתי לא שווה עכשיו להפסיק בגלל שאנשים אנונימים אמרו ככה וככה, לדוגמא אני אוהבת: "לשחק במחשב" (סתם דוגמא) מוריד? אם יכתבו לה : כן. והיא אשכרה תפסיק לשחק, והיא אוהבת את זה- זה טמטום.
אבל בכללי ובתכלס השאלות האלו כן רלוונטיות ודיי חשובות, אנשים ששואלים את זה רוצים לדעת מה הם חושבים על מה שהם עושים (כפי שהזכרת:תחביבים וכו'...) אז כן אפשר לתת חוות דעת- זה לא הכי גרוע.
אבל אשכרה לשנות את מה שאתה אוהב לעשות בגלל שמישהו רשם, זה כבר שיקול דעת של כל אחד.
מסכימה איתך. ומחזקת
אני חושבת שהם רוצות לנסות לקחת בחשבון עד כמה והאם לדבר על זה בדייטים מקווה שעזרתי
ממש לא חח.
מימשירצה אותי יקבל את מימשאני, לשנות משהו בעצמי כדי שאדם אחר יוהב אותי? נראלי פתאטי מאוד .
יקבלו אותי כמו שאני חחח עם כל החסרונות והייתרונות.
מימשירצה אותי יקבל את מימשאני, לשנות משהו בעצמי כדי שאדם אחר יוהב אותי? נראלי פתאטי מאוד .
יקבלו אותי כמו שאני חחח עם כל החסרונות והייתרונות.
באותו הנושא: