3 תשובות
כן.
גם אני פניתי אליהם בשבוע שעבר בקשר לבעיה שהייתה לי, הם עונים תוך 24-48 שעות.
בנוגע לתמיכה טכנית של חומרה (שברים בטלפון וכו') - עדיף לפנות לתמיכה בישראל, כי מחו"ל יהיה יותר קשר לסייע לך.
גם אני פניתי אליהם בשבוע שעבר בקשר לבעיה שהייתה לי, הם עונים תוך 24-48 שעות.
בנוגע לתמיכה טכנית של חומרה (שברים בטלפון וכו') - עדיף לפנות לתמיכה בישראל, כי מחו"ל יהיה יותר קשר לסייע לך.
שואל השאלה:
מה הכוונה? כאילו 24 שעות איתם על הקו?
מה הכוונה? כאילו 24 שעות איתם על הקו?
אנונימי
לא. שלחתי להם פנייה דרך האתר שלהם (בצירוף כל הפרטים שהם מבקשים), והם השיבו לי עליה במייל תוך 24 שעות.
באותו הנושא: