3 תשובות
תנסי להסתדר איתה
תבואי אליה בגישה נחמה תציעי לה משחקים תביאי לה אפילו את הטלפון שלך רק שתרד ממך
מכירה את ההרגשה איכס
תבואי אליה בגישה נחמה תציעי לה משחקים תביאי לה אפילו את הטלפון שלך רק שתרד ממך
מכירה את ההרגשה איכס
אנונימית
אז תזרמי הפעם עם הילדה מה אכפת לך תסכימי איתה לכל מה שהיא אומרת, תחכי שיסתיים בשביל הכסף ותפסיקי לעשות לה בייביסיטר.. בפעמים הבאות שהאמא מבקשת תגידי שאת לא יכולה.. תעשי בייביסיטר לילדים אחרים... אבל אם הילדה באה אלייך עם מילים כמו "את מכוערת" "את חייבת לשחק איתי" "את מכינה לי שוקו עכשיו" את כן צריכה לשים אותה במקום שלה ואפילו אם זה על חשבון התפטרות אני פשוט לא יודעת מה הרמה שהילדה אצלך מעצבנת.. אבל אם היא סתם אוהבת להתווכח תזרמי איתה אבל שלא יגיע לדרגת ניצול...
אנונימית
שואל השאלה:
אין היא לא מוכנה לשחק איתי
אין היא לא מוכנה לשחק איתי
אנונימית
באותו הנושא: