7 תשובות
גם אני לא אוהבת
סרטי מדע בדיוני זה זבל
בגלל זה אני מעדיפה ספרים על סרטים
כנראה שלא.
שואל השאלה:
אבל אצלי זה ממש לא עושה טוב
במיוחד סרטי אפוקליפסה וכוחות על
אנונימי
לכל בן אדם יש טעם שונה, וזה לגיטימי. אני אישית מת על מדע בידיוני, אבל שונא סרטי אימה.
אני גם מתה על מדע בדיוני אבל בסרטים זה ממש גרוע.^
^שוב, הכל עניין של טעם. יש סרטי מד"ב שהם מדהימים(למשל סטאר וורס, למרות שיש עוד המון) ויש כאלה פחות טובים.
כנל לגבי כל ז'אנר סרטים קיים, שיש בו סרטים שנחשבים טובים מאוד וכאלה שנחשבים נוראיים