8 תשובות
שואל השאלה:
חחח עשיתי ספוילר לעצמיי ביי
חחח עשיתי ספוילר לעצמיי ביי
שואל השאלה:
תבינו אני בעונה 3 ועשיתי ספוילר עד כמה אני לא בסדר?
עכשיו כואב לי הלב
תבינו אני בעונה 3 ועשיתי ספוילר עד כמה אני לא בסדר?
עכשיו כואב לי הלב
סוף 11
חח גם אני עושה לעצמי ספויילרים תמיד
אמרו שאולי הוא יחזורר לסידרה כי המוות שלו היה מזויף
אנונימית
^וואטט אין מצבב אחרי חמש עונות בלעדיו? ובכללי הייתה סיבה במציאות ששונדה הרגה אותו אז לא חושבת שיחזירו אותו
אני גם לא חושבת שיחזירו אותו.. אם כבר שיחזירו את כריסטינה!
^וואי כן את כריסטינה זה כבר יותר הגיוני ואמאלה הלוואיי