36 תשובות
מה
איזה סטיגמות
יהיה לך
חחח מה הקשר ברור שיהיה לך חבר
שואל השאלה:
ה
מה
זה סתם שטויות
יאללה, כולם פה מתיפיפים בשביל לקבל פרחים, תאמרו את האמת שאני אומר אותה עכשיו, הפחד שלך מוצדק, כיוון שאני אישית לא יצא עם אשכנזייה, שאני רואה אשכנזייה, יורד לי
אם אתם רוצים תשימו לי מינוסים אבל זה הטבע שלי ואני איש אמת
אנונימי
שואל השאלה:
אני חושבת שאת/ה אדם שיטחי ואתה גורם לאנשים להרגיש בחוסר ביטחון
שואל השאלה:
ויש גם דרך להגיד דברים
אמרתי את זה בצורה הכי יפה, לא לכלכתי, את שאלת שאלה בשביל לקבל תשובה. את את שאלת בשביל לקבל תשובות שאת רוצה לשמוע (שהרי כולם יודעים שב טיפס כולם מנחמים בשביל לקבל פרחים, או בשביל להרגיש טובי לב) זה בעיה שלך
אנונימי
שואל השאלה:
מה זה הפרחים האלו?
אח שלי אז למה אתה מאנונימי בוא תוריד אנונימי כמו גבר
אני אגיד על עצמי שאני לא שופט לפי עדה אני שופט לפי איזה בנאדם היא והכימיה בינינו
אני מאנונימי, בגלל שאני מאוד מוכר בסטיפס, ואני יודע שיש פה אנשים שחושבים שכולם צריכים לחשוב כמוהם, אז אני לא רוצה שיכתבו לי דברים רעים בקיר וכו'.
ושואלת השאלה, עכשיו שמתי לב שאת חדשה באתר, אם שמת לב, לכל תשובה שאת מקבלת לשאלה שלך, יש לחצן עם פרח ושאת לוחצת עליו, את בעצם נותנת פרח למי שרשם לך תשובה, כי הוא ענה בצורה טובה למה ששאלת וכדו', והפרחים האלה מוסיפים כל מיני שדרוגים באתר, אז הרבה אנשים בסטיפס צבועים וכותבים לך מה שאת רוצה לשמוע, כדי שתתני להם פרח
אנונימי
שואל השאלה:
ואתה אומר את האמת ואתה חושב שככה תקבל פרחים ?
שמע אתה מדבר בןלשיט אחד ענק
מכירים אןתך בסטיפס אז אתה מתחבא מאחורי אנונימי?
חרטא בפיתה
בוא תעמוד על הדעה שלך מה קרה
ואגב אתה יכןל למחוק דברים מהקיר
אני לא מתעניין בפרחים, ולכן אני אומר את האמת
אנונימי
קיצר, את יודעת מה, עזבי, תני לי לערוך לך תשובה חדשה:
צודקת, אני לא מבין איזה פסול יש באשכנזייה, אני אישית אין לי בעיה לצאת עם אשכנזייה. וכל הסטיגמות האלה, הכל שקר.
מרוצה? יאללה תעזבי אותי בשקט, לא רוצה לשמוע את האמת, אל תשמעי ואל תפני אלי יותר, אם את רוצה לתת להם לתת לך לחיות בשקר, בבקשה, תני להם
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא חושבת שהם לא אומרים לי את האמת לכל אחד יש דעה משלו ואני מקבלת את זה בגלל זה אני שואלת בפורום כזה כדי לשמוע כל מיני דעות ומעריכה מאוד את הדעה שלך אם אתה אומר שכולם שקרנים למרות שאני לא בטוחה בזה אבל בסדר
אהובה, בוודאי שיהיה לך חבר! זה בסדר לחשוש, סטיגמות זה לא דבר נעים; אבל בסופו של דבר- אלה רק סטיגמות. אני לא חושבת שבאמת יש אנשים שבוחרים את האנשים שבחייהם בהתבסס על סטיגמות, ואם אכן יש אנשים כאלה- למה את בכלל צריכה אותם? זה מצביע על בורות.
יש הבדל בין אנשים ששופטים ע"פ סטיגמות לבין משיכה- יש אנשים שלא נמשכים לעדה מסוימת, וזה בסדר- בסופו של דבר כשזה נוגע למשיכה, אלה בסה"כ העדפות אישיות. לא כולם הולכים לאהוב אותנו, או להימשך אלינו. אבל תאמיני לי שהעובדה שאת אשכנזייה- לא אמורה להשפיע על החיים שלך בשום צורה.
סטיגמות תמיד יהיו; בסופו של יום- הכל מתחיל ונגמר בך ורק בך.
זה העניין שאת חדשה כאן, ואני כבר חודשיים פה (לא שזה נקרא וותיק אבל חודשיים של הקורונה שכל היום הייתי פה, מספיק להכיר את המשתמשים כאן) ואני אומר לך שאמנם לא כולם, אבל הרוב כאן משקרים כדי להשמיע לך מה שאת רוצה לשמוע, וחלקם קיוו לקבל פרח, אבל את חדשה כאן, אז לא ידעת שאפשר לתת פרחים, בקיצור הניסיון שלהם לא הלך
אבל כמובן שיש כאן כמה אחוזים שענו אמת, אבל הרוב משקרים
אנונימי
תמצאי אשכנזי כמוך חח
אנונימית
ראיתי את השאלה שלך לגבי זה שאת בת 17 ועדיין לא התנשקת, וגם שם כולם אומרים "לא נורא" וכו', את מבינה למה התכוונתי? הרי זה ברור שיש שם אנשים שהתנשקו בגיל 14-15 ובחינתם כל מי שלא היא מעפנה, ואולי הן גם עוקצות את חברות שלהם עם זה, אבל פה בסטיפס, יכתבו לך מה שאת רוצה לשמוע בשביל לקבל פרח. ואם את עוד לא שמת לב לזה ואת מתקשה להאמין לי, תסמכי עליי, בעוד חודשיים תביני אחרת
אנונימי
מה?זה מטופש.אהבה זו אהבה ללא סטיגמות מטופשות.חוץ מזה על כל עדה יש סטיגמה מטופשת.פשוט תהיי מי שאת עדה לא קשורה לאישיות שלך.ואני בטוחה שתמצאי אדם שיאהב אותך כמו שכולם מוצאים ללא קשר דת,גזע ,עדה ומין.:)
שואל השאלה:
אני לא בעיה לחלק פרחים רוצה תכתוב הרבה תגובות אני אתן לך פרח זה מה שאתה רוצה ?
וואי וואי את לא מבינה אה? אני לא צריך פרחים יש לי יותר ממה שאת חושבת, אני אומר לך מה אחרים חושבים
אנונימי
שואל השאלה:
אה אוקי
שואל השאלה:
לילה טוב אנונימי
שואל השאלה:
את רצינית
להיות אשכנזי זה הכי שווה אני יוצאת רק עם אשכנזים
אנונימית
שואל השאלה:
למה מה הסיבות שלך לצאת רק עם אשכנזים ?
אני הכי נמשכת לאשכנזים ואני אוהבת את התרבות
לצערי אני רק חצי אשכנזייה אבל הלוואי שהייתי שלמה
אנונימית
אנונימי... ירית לעצמך ברגל
הגיע הזמן שתעמוד מאחורי הדעה שלך זה משפיל
ועוד חחחnחחחnחחחnחחח מפורסם בסטיפס? אני מצטער פעם הבאה אפנה לך בתור אדוני
תירגע קצת ואם תמצא את הביצים תשלח לי הודעה בפרטי
אנונימית מה שאת צריכה אני איתך
למה?
אנונימי
גם כדי לדבר
וגם אני רוצה לראות מי הסלב המדובר
תגיד נכנסת גם לבידוד כמו כל חבריך בביצה?
אתה מבין שאתה סותר את עצמך כי מצד אחד אתה אומר את האמת ואתה לא רוצה לקבל פרח אבל מצד שני אתה מאנונימי שמפחד לעמוד מאחורי הדעה שלו כי אתה מפורסם ואתה מפחד שידעו על הדעות שלך כי אז יאהבו אותך פחות? תעשה בדק בית בזריזות אח שלי
מה זה סטינגות ביכלל
אנונימי איזה שטויות אתה רושם, זה שאתה לא תצא עם אשכנזיה זה משהו אחד וזכותך כל אחד והטעם שלו אבל תאמין לי שרוב הבנים יצאו בכיף עם אשכנזיות ודווקא מזרחים הם אלה שעפים עלי ומתחילים איתי הכי הרבה
אנונימית