6 תשובות
תתחנני
תעשי איתה תנאי על משהו...
שתלמדי השנה יותר טוב או המחצית...
שתלמדי השנה יותר טוב או המחצית...
שואל השאלה:
חחחלחח אבל הציונים שלי דיי טובים
חחחלחח אבל הציונים שלי דיי טובים
אזז
למה היא לא מסכימה?
למה היא לא מסכימה?
שואל השאלה:
היא מאמינה שקיבלנו את הגוף שלנו שלם ואנחנו לא צריכים לחורר אותו כדי לקשט אותו, אני יכולה להבין את זה אבל אני לא מאמינה בזה...
היא מאמינה שקיבלנו את הגוף שלנו שלם ואנחנו לא צריכים לחורר אותו כדי לקשט אותו, אני יכולה להבין את זה אבל אני לא מאמינה בזה...
חחח
מבוגרים..
תביני..חחח
אני חושב שזה יפה לעשות את זה
שתהיי 18 תעשי מה שאת רוצה
מבוגרים..
תביני..חחח
אני חושב שזה יפה לעשות את זה
שתהיי 18 תעשי מה שאת רוצה
באותו הנושא: