6 תשובות
תתחנני
תעשי איתה תנאי על משהו...
שתלמדי השנה יותר טוב או המחצית...
שואל השאלה:
חחחלחח אבל הציונים שלי דיי טובים
אזז
למה היא לא מסכימה?
שואל השאלה:
היא מאמינה שקיבלנו את הגוף שלנו שלם ואנחנו לא צריכים לחורר אותו כדי לקשט אותו, אני יכולה להבין את זה אבל אני לא מאמינה בזה...
חחח
מבוגרים..
תביני..חחח
אני חושב שזה יפה לעשות את זה
שתהיי 18 תעשי מה שאת רוצה