6 תשובות
לא מרגישה תקופת בית ספר ולא חופש גדול. כלום
כולנו.
וואו כנל ניראלי כל העולם
אימלה אני בול כתבתי את זה לחברה שלי לפני חמש דקות
גם אני חחח לול
כולנו פה איתך.
באותו הנושא: