4 תשובות
נראלי עדיף לחכות שתשכחי קצת קודם ואחר כך, זה כיף להיזכר
אנונימית
שואל השאלה:
לא אבל הבעיה שסיימתי את זה לפני שבוע ואני לא רוצה ישר להתחיל שוב. אני בטוח אצפה בזה דוב אבל אני רוצה לתת קצת זמן אבל ממש באלי להתחיל שוב. אני כאילו רוצה שני דברים הפוכים באותו הזמן. זה הבעיה
לא אבל הבעיה שסיימתי את זה לפני שבוע ואני לא רוצה ישר להתחיל שוב. אני בטוח אצפה בזה דוב אבל אני רוצה לתת קצת זמן אבל ממש באלי להתחיל שוב. אני כאילו רוצה שני דברים הפוכים באותו הזמן. זה הבעיה
אנונימית
תתחילי שוב מה הבעיה אני מעריץ את הרצון שלך
תהני לך
ושימי ליידך פופקורן...שיהיה לך יותר כיף;)
ושימי ליידך פופקורן...שיהיה לך יותר כיף;)