3 תשובות
לא נורא 78 זה לא ציון גרוע למעשה זה טוב פלוס כזה
אוי זה קרה לי בבגרות בפיזיקה
שוקולד ניחם אותי
שוקולד ניחם אותי
לא נורא, תיגשי למועד ב', יקחו את הציון הגבוה ביותר כך שאין מה להפסיד, חוץ מזה זה לא כזה ציון גרוע:)
באותו הנושא: