6 תשובות
חינמית?
ibis paint x.
מאוד נוחה ושימושית אני משתמשת בה הרבה
ibis paint x.
מאוד נוחה ושימושית אני משתמשת בה הרבה
אייביס פיינט x
פעם הייתי משתמשת בזה, אפליקציה טובה ונוחה לשימוש
פעם הייתי משתמשת בזה, אפליקציה טובה ונוחה לשימוש
שואל השאלה:
אני הורדתי אותה מקודם,לא כל כך מובנת לי משום מה
אני הורדתי אותה מקודם,לא כל כך מובנת לי משום מה
אפליקציה לציור בטלפון אני ממליצה ממש על אייביס פיינט x זה בחינם ונוח לשימוש
שואל השאלה:
אני צריכה חינמי
אני צריכה חינמי
אנונימית
אני מצייר בפרוקריאייט באייפד שלי והיא מאוד נוכה ורק עשר דולר.
אנונימי
באותו הנושא: