8 תשובות
כן לפעמים
אבל אני חרדיה אז אני יודעת שקשר עם בנים זה רק לצורך חתונה
לא
פחות כאב ראש לי
כןן אני ממש רוצה חבר כבר(בת 13 ו 8 חודשים)
אנונימי
כן ולא
כעע
אני גם רוצה חברה..
כן ולא... אבל יש לי חברה.