8 תשובות
כן לפעמים
אבל אני חרדיה אז אני יודעת שקשר עם בנים זה רק לצורך חתונה
אבל אני חרדיה אז אני יודעת שקשר עם בנים זה רק לצורך חתונה
לא
פחות כאב ראש לי
פחות כאב ראש לי
כןן אני ממש רוצה חבר כבר(בת 13 ו 8 חודשים)
אנונימי
לא....
כן ולא
כעע
אני גם רוצה חברה..
אני גם רוצה חברה..
כן ולא... אבל יש לי חברה.
באותו הנושא: