9 תשובות
אנסין קצת טריקי בשאלות הפתוחות. לא משו אבל סבבה כזב
לא וואו בכלל
קל רצח סיימתי אחרי 20 דקות ובדקתי בתשובות צדקתי בהכל
אנונימית
היה קל אבל הייתי ממש סתומה ולא שמתי לב שבשאלה אחת היה צריך לסמן שני דברים אז סימנתי רק אחד
חרא פשוט זוועה
היה טוב דווקא
לפי התשובות כנראה קיבלתי 95
אבל אגש בכל מקרה למועד ב
סביר
היה יכול להיות יותר טוב אבל אני חושבת שיש לי רק טעות אחת,אם זו טעות
נכשלתי כיף חיים
יש לי תשובה לא מספיק טובה באחת מהשאלות הפתוחות אז אם אני אקבל חלק מהנקודות עליה אני אקבל בסביבות 95. אבל אני מתכוונת ללכת למועד ב ליתר ביטחון