8 תשובות
כי פרטיות יותר חשוב מפרח
למה את שואלת באנונימיות?
שואל השאלה:
לענות ולשאול שאלה זה לא אותו הדבר
לענות ולשאול שאלה זה לא אותו הדבר
אנונימית
כדי לשמור על הפרטיות שלהם, כמוך?
מתביישים, מפחדים, לא רוצים שידעו על מה הם ענו
זה כן אותו הדבר
יש כאלה שבשאלות מסויימות מעדיפים לשמור על הפרטיות שלהם
לא ברור
בדרך כלל שעונים מאנונימי זה כדי לכתוב דברים שאין להם אומץ לכתוב מהמשתמש שלהם, אבל אני באמת לא מבינה כאלה שעוזרים אבל עונים מאנונימי
בדרך כלל שעונים מאנונימי זה כדי לכתוב דברים שאין להם אומץ לכתוב מהמשתמש שלהם, אבל אני באמת לא מבינה כאלה שעוזרים אבל עונים מאנונימי
באותו הנושא: