8 תשובות
ליפול ממקום נמוך בבניין?
מי אמר שהוא נפל מקומה 20 ולא ראשונה?
כי הוא אחלה של גבר או שהוא תינוק אל על, תינוק של טייסים
כל קומה סנטימטר
מצנח
יש המון דרכים
עם מצנח ? אולי מהקומה הראשונה
אולי יש טרמפולינה או משהו שמרכח את הנפילה
כי הוא חולם.
כי הוא נפל במעלית.
כי הוא נפל מהקומה הראשונה.
כי הוא שבר את כל הגוף אבל נשאר בחיים.
כי זה בניין קטן מאבני משחק
המבנה תת קרקעי