8 תשובות
הוא חביב
כן הוא נראה אחלה
כן הוא חמוד
אנונימית
כן מושך כזה
כן אבל בעיקר האופי שלו מושך
אנונימית
לא
אנונימית
נראה מהמם
האופי שלו קנה אותי
האופי שלו קנה אותי
הוא נראה דיי טוב לגילו אבל מה שבאמת מושך בו זה האופי שלו חוץ מזה בעונה הקודמת של הישרדות הוא היה חתיך רצח