4 תשובות
נכון,אבל הממשלה המפגרת לא תסכים בחיים לוותר על הבגרויות. ופה הבעיה
שואל השאלה:
מה אבל בגרויות זה 20 ילד בחדר טסטים זה 2 אנשים
אנונימית
טסטים
הלוואי שהבגרויות יבוטלו (ושהציון הסופי יהיה הציון הגשה), זה מסוכן להיות ככה צפופים בכיתות.

למה אף אחד עוד לא הפגין