7 תשובות
א-
ממש לא
2 סמ זה כלום לא רואים בכלל הבדל
הייתי מעדיפה מישהו יותר גבוה כי אני בעצמי 1.57 אבל לא הייתי פוסלת על זה.
אם אני אוהבת אותו 2 ס''מ זה לא כזה נורא
ממש לא.

בסופו של דבר גם אני אתנמך וגם הוא והרבה יותר חשוב האופי והנשמה...אז ממליצה לך לתת לזה צ'אנס אמיתי ולראות איך זה הולך.
לא עם כל האופי הזה מצידי שיגיע לי גם עד הברך
לא אני נמוכה והייתי נפגעת