13 תשובות
הלוואי
גינג' ג'אנג ליון
אנונימי
שואל השאלה:
^לפרטי.
סאין ען לון?
אנונימי
שואל השאלה:
נו אני צריכה ללמוד לכתוב!!!
אבל זה סינית בכלל
אנונימי
שואל השאלה:
אה נו אז סתם אכלתי תסביכים דאמ
בי שאנג ני דה זאי וו ראונג ני שיוואנג ;)
אנונימי
שואל השאלה:
אתה... אתה סיני?
שי (כן)
אנונימי
שואל השאלה:
יואו!!! תשלח לי הודעה שניה
וואטאשי
אני לומד
אם זה בלכתוב אני יכול לעזור
שלחי לי הודעה