10 תשובות
לא, יש לה את החופש להאמין או להאמין והיא לא אחראית על הנזק שלך כתוצאה מכך.
לא, יש חופש דת וחופש מדת, חופש הביטוי וחופש המחשבה ואסור לך לעשות את זה כי היא תנצח בתיק הזה, חוץ מזה שזה ממש מרושע ממך לעשות משהו בסגנון.
מה אכפת לך במה אחותך מאמינה, תחיה ותן לחיות
את רצינית?
כמו שלך יש את החופש לבחור להאמין או לא- ככה גם לאחותך יש את הזכות בחירה.

כמו שלך קשה איתה , אני בטוחה שלה קשה איתך לא פחות! את לא יכולה לכפות עלייה אמונה.
אולי כרגע היא לר מאמינה ואולי אף פעם היא לא תאמין וזאת מי שהיא- זה שהיא לא מאמינה לא עושה אות פחות טובה, או אדם רע.

ולא את לא יכולה לתבוע אותה על עוגמת נפש- ברור שלא.
בטח מה גם תצלבי אותה על זה
פשוט בושה
את רוצה לתבוע מישהי על הדעה שלה?
את נורמלית???
שואל השאלה:
משפחה זה משפחה והיא צריכה להיות שם בשבלנו לכפור ב ה זה כמו לקלל את כולנו
אנונימית
למה היא בשבילך?
למה זה חד צדדי?
בגלל שהיא "כופרת" את לא צריכה להיות בשבילה?

מבחינתך רוח רפאים יותר חשובה ממשפחה?
אם כן, הייתי ממליץ לאחותך להתחרק ממך כמה שרק אפשר.
היא יכולה לתבוע אותך באותו מידה
2020 כל אחד יכול להאמין במה שבא לו
ואין לך זכות להתעסק לה במה היא מאמינה
איכס פשוט מגעיל...