7 תשובות
אני עשיתי שזה לא ישלח לי התראות על זה אני חושבת שמץ אם זה עובד ואם אפשר לשלוח לי או לא
אין אפשרות כזאת, אפשר לשלוח גם אם את פרטית וגם אם לא
אנונימית
אז נראלי שאי אלשר לשלוח לך הודעות או שתנסי לעשות משהו בהגדרות פרטיות
אה אבל שתדעו שאם שולחים לכם וזה לא על פרטי עד שאתה לא עושה אקספט זה לא מראה כאילו ראית את זה בכלל ואפשר גם פשוט להתעלם
שואל השאלה:
ישלי
ישלי
אנונימית
נראה לי תעשי משתמש פרטי
יש בהגדרות אפשרות תחפשי שם אני לא בטוח איפה
באותו הנושא: