12 תשובות
שואל השאלה:
אבל אם אני אספר לו אז הוא לא יספר לי יותר כלום ולא יאמין לי..
תלוי אם אמא שלו הרביצה לו כאילו נגיד נתנה לו מכה קטנה ביד זה לא נחשב
אבל אם היא קורעת לו את הצורה ויושבת עליו
כן צריך לספר למישהו
אולי תנסי לדבר עם הילד ולשאול אותו מה היא עשתה לך ?ולמה היא הרביצה לך ?
לספר
תספר. דחוף
יש לך חובת דיווח
לספר כמה שיותר מהר
לפני שאתה עושה משהו, תברר יותר פרטים. תשאל אותו מה בדיוק היא עשתה, האם היא עושה את זה הרבה או רק פעם אחת, וכולי.
פעם הילדה שלי (4.5) אמרה לי שילדים מרביצים לה בחוג. לאחר שחקרתי אותה הבנתי, שפעם אחת ילד אחד נתן לה מכה אחת, היא סיפרה למורה והוא העניש את הילד. מאז הסיפור לא חזר על עצמו. כך שצריך לקחת את הדברים שילדים קטנים מספרים בערבון מוגבל.
בן כמה הילד?
שואל השאלה:
*אני בת*
הילד בן 9.
הוא אמר לי שהוא נתן לה מכה קטנה וטז היא נתנה לו 10 מכות בגב וכואב לו עדיין.
שאלתי אותו אם הוא רוצה שאני יספר את זה למורה והוא אמר לי לא..
אני לא יודעת מה לעשות.
אם הוא היכה אותה ראשון, היא כנראה היכתה אותו כדי להעניש אותו. הוא צריך לדעת לא להכות, על אחת כמה וכמה את הוריו. אני מודה שזה לא נשמע לי כל כך נורא. אם זה המקרה היחיד, אין צורך לעשות דבר.
האם זו פעם יחידה? או שזה קרה עוד פעמים? נסי לברר את זה.
תלוי.
גם שהייתי בן 7 אמרתי שאמא שלי הרביצה לי שבכלל היא תפסה לי את היד כי התחצפתי אליה כי היא לא קנתה לי בובה של פוואר אנג'רס
זה באמת תלוי.
לדעתי תספרי למורה
אבל אין כל כך מה לעשות.. זה ההורים שלו וזה החינוך שלהם
לספר.
באותו הנושא: